Hype

Snart färdig.

Jag är förresten så hype numera. Det händer så mycket i konstväg och jag blir så peppad av det. Får en massa ny energi och jag blir så glad. Snart bärs det av till New York, ska på en konstmässa nästa vecka, jobbar på att ha en utställning i hemstaden nästa vecka men också en i Stockholm och så har jag miljoner beställningar att ta tag i. Vi gillar´t.

4 svar

  1. P

    När ska M till New York? Tänk på att The Weeknd seplar i NY 26+27 okt.😉

    29 september, 2012 kl. 09:28

    • Maryam Aljaderi

      Jag åker i November=)

      1 oktober, 2012 kl. 12:25

      • du är nog lyklig nu tror jag fin är du också fin mage med vi hörs tyker om dig

        29 oktober, 2012 kl. 04:29

  2. P

    Noooo! No faaiir!🙂

    2 oktober, 2012 kl. 11:51

Kommentera

