Artikel

En liten kul intervju om mig på Fashionfeld gjordes i samband nu när New York fashion week är igång. Jag har tidigare skapat verk med Frihetsgudinnan i centrum som symbolik, och det berättade jag lite om i intervjun här http://fashionfield.nu/2012/09/11/whats-up-maryam-aljaderi/

På tal om New York så åker jag dit i november och kommer träffa gallerister för att förhoppningsvis få ställa ut några av mina verk där. Ska bli otroligt spännande, både att få komma till New York, men också att ta min konst utanför Sverige.

Nu ska jag måla.

 

Kommentera

