Rutiner och inspiration

Jag har bara jobbat ihjäl mig på sistone så konsten har kommit att hamna åt sidan litegranna. Men det är ok, har inte riktigt varit inspirerad eller känt för att måla. Det blir så ibland. Jag älskar verkligen att måla, det är otroligt avslappnande men det betyder inte att man känner för att göra det jämt och ständigt. Därför sysselsätter jag mig med annat om dagarna för att skapa rutiner och skaffa mig inspiration i andra miljöer. Jag har dock på sistone fått lite nya mentala visioner som jag ska under veckan börja skissa på. Har ingen idé om hur det ska se ut men det brukar komma under skapandets gång.

Bjuder på lite inspirerande och vackra verk sålänge

Dhaval Khatri

Oso Artwork

Delawer Art

Jordi Feliu

Niklas Blom

Jag har också twitter och en facebook konst sida. Följ mig gärna där också!

www.facebook.com/MaryamAljaderiArt

 https://twitter.com/#!/MaryamAljaderi

Kommentera

