Going abroad

Det är massa spännande saker som är på gång just nu och jag vill så gärna dela med mig av allting men det går inte riktigt ännu då allting inte är spikat. Jag kan dock berätta att jag bl a kanske ska till Kroatien och ställa ut där nu i sommar. Mer om det senare men gah, det känns overkligt och roligt att man blir uppmärksammad världen över av alla slags typer av människor. Jag blir riktigt rörd och smickrad att man vill få mig iväg utomlands för konstjobb…surrealistiskt.

Jag har annars arbetat på t shirt beställningar och mitt konst cv. Japp, jag har ett sådant nu också och när man sammanställt allt man har gjort så ser man hur mycket man verkligen hunnit med. Känner mig lite stolt över mig själv om man får skriva så😉

4 svar

  1. Håkan F

    Cool… du har jobbat hårt och förtjänar alla chanser du (får) skapar!
    Keep the art coming!

    /H

    7 juni, 2012 kl. 04:42

  2. Maryam Aljaderi

    Tack Håkan, du är bäst!

    7 juni, 2012 kl. 05:46

  3. P

    You go Marylita!🙂

    8 juni, 2012 kl. 03:30

    • Maryam Aljaderi

      Tack, P!🙂

      11 juni, 2012 kl. 12:45

Kommentera

