Jag har lite projekt inplanerat och det ska jag dela med mig av till er så fort alla detaljer är fastlagda. Idag har jag varit på plats för en musikvideo inspelning där man hade lånat lite konst av mig för att möjligtvis ha med i bakgrunden. På onsdag kör vi en fotosession med mina handmålade plagg. Jag älskar när det händer grejer! Under tiden uppar jag detta inlägg där jag delar med mig goa bitar av mitt fantastiska år 2011.

Jag hälsade på Ison och Gurgin på SR Metropol och berättade om mig själv som konstnär och min kommande utställning Het, fet eller jävligt normal.

Jag målade denna tavla live på Kulturhuset i Stockholm

Även små skisser får pryda i någon annans hem

Jag fick göra en stor väggmålning på Regeringsgatan. Här har snygga Jessica Rabbit tagit form

Alla älskar Söder bjöd in ett tiotal konstnärer för en grym utställning som hölls i Skrapan på Medborgarplatsen. Här är jag tillsammans med konstnären Anders Malmberg och Kristofer Tonelord

En musikskapande vän inspireras av jazz när han gör musik. Jag tror han blev nöjd med sin födelsedagspresent!

Min första stora beställning gjordes 2010. Jag fick skapa gigantiska porträtt på alla artister som skulle uppträda på The Show. Här är Näääk & Nimo

Springer runt på Söder med mina tavlor. Helt normalt

Jag anordnade en välgörenhetsutställning på café Bolero. En del av intäkterna skänktes till Stadsmissionen

Jag skapade musik till utställningen i Brunogallerian för att visa hur effektfull musiken är när man tittar på konsten. Här i Onelifepublishings studio

Blir superglad när folk skickar in foton på mina tavlor hängandes i deras hem

Jag fick designa t shirts åt Universalpixel. www.universalpixel.se

30 olika konstnärer ställde ut sina verk i samarbete med FoKo Art to Go i PUB gallerian. Mina tavlor fick också vara med

Under en 4 dagar lång konstworkshop handledde jag ungdomarna på Andra Hemmet i Skärholmen. Här prydde de väggarna med ett djungeltema

Det skrevs om mig i Aftonbladet. Det var stort!

Artisten Lazee kom förbi och hämtade sitt gigantiska självporträtt

Come rock with us Christmas Party! Jag började kvällen med ett vernissage på Republik.

En glad Mary! Här ställde jag ut lite tavlor i en klädesbutik på Götgatan.

Jag höll i en workshop för ungdomar på LAVA

Jag skänkte en tavla för en välgörenhetsmatch där man samlade in pengar för att hjälpa de drabbade i Wan, Turkiet

Jag började göra videoklipp när jag målade live

En tidig sommarmorgon på Svensk Radio

Här är 2 av 3 kuber redo att bli installerade för att hängas upp i taket och snurra. För mitt event på Brunogallerian som hölls förra året

Jag fick vara med i sångfågeln Aleks musikvideo – Hoppas. Här filmar vi när jag målar live

Jag fick i uppdrag att handleda 9 åriga Tindra. Här målar hon en stor ängel i sitt sovrum

I samarbete med KranK ställde jag ut ett tiotal tavlor på Slakthuset

Mer av min konst pryder folks hem

Jag började göra handmålade t shirts. Här på populära Zlatan

Det skrevs fler artiklar om mig och min konst. Här för tidningen Södra Sidan

Folk glider förbi, lyssnar på min musik och tittar på tavlorna jag skapade

Jag blir utvald som en av 7 talanger i Sverige av Microsoft Windows

Jag startar ett eget företag!

Jag och Kristofer ställer ut våra alster igen. Här i Sting butiken

Jag jobbade på mitt Generation7 projekt i flera månader. www.generation7.se

Jag postar tavlor till kunder i Italien

Målar för full rulle. Tavla på gruppen Chapee N Chess

Det blev ännu mer radioprat

I brevlådan dyker det upp fanbrev. Otroligt smickrande!

Jag anordnar ännu fler utställningar. Här på Mandala

Den här väggmålningen gav mig nackspärr. Resultatet var dock värt det!

Min senaste utställning på Bauer. De hänger kvar där i 3 veckor till för de som vill glida förbi och kika lite!

Sjukt, sjukt sjukt! Det finns så mycket mer att visa och berätta, men jag stannar här. Det är svårt att förstå hur mycket man redan har lyckats åstadkomma. Jag har jobbat hårt och lärt mig otroligt mycket på vägen. Jag har inte bara utvecklats som konstnär, jag har utvecklats som människa och person. Något jag inte har på bild är de människor jag har fått äran att träffa och lära känna. Jag har skapat nätverk, jag har fått lära mig av andra och jag har fått nya vänner. Jag har blivit stöttad och fått otroligt mycket support. Inget av detta hade betytt något eller varit värt lika mycket i mina ögon om det inte vore för er. Galet mycket kärlek.

Jag lever en dröm.

Photo: Arazoo Alibaba

Ett svar

  1. Theodora

    Du är bäst❤

    11 april, 2012 kl. 10:25

Kommentera

