Kli

Den här veckan har jag gjort allt annat än jobbat med konsten. Ett konstmöte hade jag dock, men jag menar mer att arbeta kreativt. På ett sätt är det lite tråkigt för det kliar i fingarna på mig. Jag vill verkligen skapa! Men på ett annat sätt så är det bra. Ibland tappar man inspiration helt och hållet. Då är det bra att sysselsätta sig med annat, precis som denna vecka. Nu känner jag mig dock inspirerad och jag är så sugen på att måla lite. Men jag ska bort denna helg så det får bli massor med nytt nästa vecka.

Jag har också bokat en weekend helgen efter. Det ska bli skönt att få komma till en annan typ av kultur och värme såklart. Mycket välbehövligt. Hoppas också på lite inspiration. Speciellt färger och mönster.

Bjuder på några illustrationer jag skapat genom tiden

 Den här tror jag att jag faktiskt ska göra en tavla av. Måste bara få en vision och känsla kring färger…

 

Kommentera

