Tattoskisser

Dålig uppdatering, jag vet. Ska bli en ändring på det! Har varit hemma hos familjen hela helgen, då blir bloggen lite lidande. Det jag har gjort på sistone är faktiskt skisser till tatueringar som kunder vill ha. Jag har annars alltid tackat nej till dem, för det har inte känts som min typ av pilljobb. Denna gång gjorde jag en ändå och det kändes helt ok! Lite smickrande är det väl att man vill ha mitt motiv på kroppen..

Annars kommer denna kommande vecka bestå av möten och skapande av en ny tavla jag har på G! Ska också boka en weekend till varmare grader, det ser jag fram emot!

Ps. mina tavlor hänger kvar på Bauer om ni vill kika på dem live!

Kommentera

