Kläder och fotosession

Denna vecka ska det målas massa beställnings t shirts och planera in en fotosession. Jag har modellen, fotografen och kläderna. Det kommer bli grymt grymt grymt! Gillar såna här projekt, får mig inspirerad och ger mig något att se fram emot!

Idag har jag jobbat på fotbollstjärnan Zidane.

2 svar

  1. P

    Du måste göra en t-shirt av Hanging up daddy’s clothes.🙂

    18 april, 2012 kl. 09:02

    • Maryam Aljaderi

      Hehe, kanske jag gör! =)

      19 april, 2012 kl. 12:30

Kommentera

