Gårdagens event

Vilken lyckad kväll! Det var helt klart över förväntan! Jag vill ge ett stort tack till Bauers staff och alla som dök upp, er närvaro gjorde kvällen och jag blir varm om hjärtat varje gång folk tar sig tid för att komma och titta på mina alster.

Stämningen var mycket härlig och grymt kul att få diskutera tankar och konst i allmänhet med er. Jag hoppas ni hade en lika trevlig kväll som jag! Tavlorna hänger kvar på Bauer i 4 veckor till. De finns alltså kvar att titta på om man vill glida förbi, ta en drink och njuta av nice mode🙂

Jag hann inte ta så många bilder under kvällens gång då jag sprang runt och minglade med allt och alla. Men här kommer några stycken:

 

Kommentera

