Visitkort

Fick hem mina visitkort idag. Det var verkligen på tiden att jag skaffade ett par. Man hamnar ofta i interaktioner med människor som vill bli hänvisade till ens konst. Så nu blir det mycket enklare! Kul att se hur de blev. Jag gjorde loggan på min PCs ritskärm med en tillhörande penna. Paletten kom att bli i form av ett M som fick stå för första bokstaven i mitt namn. Med flit ville jag att det skulle se ut som min namnteckning jag skrivit på här och nu istället för den där känslan av ett textformat man använt digitalt. Jag ville ha dem stilrena och enkla. Det händer redan så mycket i mina tavlor när det kommer till färger och just visitkort tycker jag är snyggast när de är som simplast men också personliga. Dags att börja dela ut dem..

Kommentera

