Animalistic Urbanisation

Idag blir det att fixa affisch och designa visitkort. Affischen är till för mitt vernissage jag kör i slutet av mars. Jag är inte så high-tech när det kommer till att jobba digitalt så jag kommer ta hjälp av min vän Arazoo Alibaba, hon är grym på sådant.

Visitkort, ja, det är något jag borde ha fixat förlänge sedan. Jag märker att jag är i behov av det när jag ska hänvisa folk till vart man kan se min konst och hur man kan kontakta mig. Så det ska jag pilla på. Jag vill att de ska vara stilrena men ändå personliga. Jag har lite idéer och det blir nog att jobba på mitt digitala ritbord för att få bra kvalitée på loggan jag ska göra.

Här är mitt senaste verk. Höghus och giraffer. Mycket bra kombo! Jag kallar den Animalistic Urbanisation. Jag tänker på hur vi missplacerar vilda djur i vårt bygg-samhälle, som tex djurparker. Det är mycket vackert att titta på så jag skapade en kombo av giraffer i form av höghus. Jag är faktiskt riktigt jäkla nöjd med den. Tror det är själva motivet i sig och färgerna jag gillar så mycket. Satans vad jag hatar när man inte ser alla fina detaljer. Foton gör inte tavlorna rättvisa. Man måste se dem live för att ögat ska nå dem. Denna är iallafall 100*81cm stor och jag kommer ställa ut den till vernissaget.

Kommentera

