Mer av 4 elementen

Den här veckan har jag inte alls mycket inplanerat och det känns sjukt bra! Nu kan jag måla i lugn och ro och nya tavlor ska göras för en utställning jag planerar att hålla i slutet av mars. Mer info om det kommer så fort alla detaljer är fastlagda. 

Nu har jag säkerligen tjatat ut er om workshopen jag hade förra veckan men det är allt jag har hunnit med under konstväg så det är det enda jag kommer på att skriva om just nu🙂 Under workshopen kom Lejla Bibezic som arbetar för tidningen Södra Sidan och intervjuade samt fotade arbetet. Tack Lejla för bilderna! Fler bilder och läsning finns att se på Lejlas blogg och kommentarer från ungdomarna om vad de tyckte om workshopen. Länk till Lejlas blogginlägg: http://www.direktpress.se/sodra_sidan/Bloggar/Lejlas-blogg/2012/Mars/2012-03-02/

Kommer en artikel upp så länkar jag den naturligtvis.

Karl från Onelifepublishing (längst till vänster) höll i ett av elementen i workshopen, nämligen musikproduceringen. Jag fick lyssna lite på låten de spelade in, den var riktigt grym! Kidsen hade skrivit texten och rappat helt själva, jag blev mäkta imponerad.

Kommentera

