Outside the box

Jag blir helt till mig! Fantastiska bilder som berör och inspirerar mig i mängder. Nu vill jag måla.

2 svar

  1. Poya K

    Jag får en lustig känsla när jag ser på dom här, skulle aldrig falla mig in att ha något liknande hemma hos mig själv. Obehagliga..

    27 februari, 2012 kl. 10:52

    • Maryam Aljaderi

      Ja dom är lite obehagliga men det är just såna bilder som faller mig i smaken. Jag gillar det lite mörka, det djupa, det sorgliga…jag vill kunna se beyond it och finna en annan typ av stimulans än det synliga för ögat det glädjande, det fina. Jag tror det finns något vackert i något ”fult” också🙂

      28 februari, 2012 kl. 10:32

Kommentera

