New

Jag har på sistone skissat lite motiv för nya tavlor. Ska nog köra på ett vernissage snart, det är dags tycker jag. Har möte med ett modernt och fräscht ställe imorgon, vi ska prata lite upplägg och idéer så får vi se om det blir något utav det. Häromdan kom jag att tänka på hur många utställningar jag haft. På bara drygt 1 ½ år har jag haft över 10 uställningar, det är ju sjukt mycket! Vissa mindre, andra större men ändå, lite stolt över mig själv måste jag säga att jag är genom att ha hunnit göra så mycket. Alla utställningar jag haft har varit inom Stockholmsområdet. I framtiden har jag planer på bl a Skåne, Örebro och hemstaden Norrköping. Ni utanför Stockholm, tipsa mig gärna på sköna ställen man kan ha utställningar på!

Här är min senaste skiss jag jobbat på. Jag gillar den men den känns fortfarande lite empty. Har ni några idéer vad jag kan fylla på med?

 

Kommentera

