Ibland blir ett fel ett rätt

Jag har jobbat på en tavla som egentligen skulle vara i två delar, dock så blev det inte som jag hade tänkt så jag fick freestyla och tänka om hela idén. Jag är nöjd med slutresultatet! Den här tavlan kallar jag Big city elephant och den blev så himla rolig med alla färgglada detaljer. Mycket stimulerande att måla på detta sätt.

4 svar

  1. Per Borg

    En helt underbar bild som ger en tredje dimension. Ser fram emot att se den live!

    9 februari, 2012 kl. 06:14

    • Maryam Aljaderi

      Tack Per! Riktigt roligt att du gillar den. Tyvärr så missar man alla fina detaljer när man fotar tavlor. Ska försöka få ihop ett vernissage snart =)

      9 februari, 2012 kl. 06:16

  2. P

    Aaaaw gud så söt elefanten blev, ser så blyg & snäll ut.🙂

    9 februari, 2012 kl. 06:31

  3. Theodora

    Jag älskar den här, såsom resten av dina verk! Du är så grym

    13 februari, 2012 kl. 08:57

Kommentera

