En detalj i färg

Lägenheter med vita ytor och vit inredningsdesign är väldigt snyggt. Det ser kliniskt ut men på ett modernt och fräscht sätt. Jag gillar när det går åt det stilrena hållet men att man bryter av det med en färgexplosion som dyker upp lite här och var som detalj. När jag får beställningar så kan kunder fråga mig vilka färger de bör välja då deras lägenheter ser ut på ett visst sätt. För mig finns inga rätt eller fel och jag är absolut ingen inredningsexpert. Jag tycker det handlar mer om en smaksak och hur man väljer att få ihop det. I mitt personliga tycke så anser jag att mina egna tavlor passar in just på vita ytor eftersom de är extremt färgstarka. De tillför det där lilla extra och bryter av på ett bra sätt.  Vad tycker ni om vit inredning?

Ett svar

  1. P

    Vitt som bas är fint, neutralt och går aldrig ur mode. Mitt kök har vita luckor samt ett högblankt långbord i vitt men med stolar i svart skinn och kromade ben. Vardagsrummet har vita väggar, vit tygsoffa men kompletteras med inredning i brunt och detaljer i guld – underbart tidlöst kvällstid i stearinljusens sken.

    Trevlig helg M!

    3 februari, 2012 kl. 06:42

Kommentera

