Weekend

Nu är det helg och denna helg är fylld med roligheter. Ikväll ska vi ut och fira mig i efterskott med nära och kära! Ska bli mys. Imorgon blir det Onelifepublishing- middag och premiär för nya klubben Crib25 på Regeringsgatan 111. Det är där jag har målat den senaste väggmålningen jag gjort, självklart ska man ju vara på plats! Jag lägger penseln åt sidan denna helg..

Jag har tidigare skapat ett inlägg där jag visade tips på hur man kunde skapa egna smycken. Jag lovade en bild på hur mina handgjorda örhängen ser ut. Here it is. Nu springer jag iväg på möte. Trevlig helg!

Ett svar

  1. P

    ”Weekend” är felstavat, om du förstår vad jag menar.😉

    29 januari, 2012 kl. 12:59

Kommentera

