Illusion

Har pysslat ganska mycket med handmålade plagg och andra hemliga projekt på sistone men nu har jag en vision som jag burit på ett tag som jag vill måla på en tavla. Det blir nästa veckas projekt. Frihet, reflektion och illusion är några ord som kommer representera mitt budskap. Här är lite inspirationsbilder på vad som komma skall

För övrigt önskar jag er alla ett Gott nytt år!

4 svar

  1. Gott nytt år på dig själv! Måste bara säga att jag verkligen gillar dina t-shirts, riktigt riktigt grymma!

    31 december, 2011 kl. 03:23

    • Maryam Aljaderi

      Tack och gott nytt år till dig!

      31 december, 2011 kl. 07:07

  2. M

    Halkade in här via tidningsannonsen, ja. Ah..Barcelona! Härlig stad för konst i massa olika former, butiksjalusierna tex, förutom det mest uppenbara som gaudi osv. Men nu har jag kollat allt här, hela bloggen är en fantastisk bildbomb med färgkrevader och egna naturliga ord som både värmer och beskriver dina dagar och artwork lika målande som du målar. Fortsätt vattna krukan och sprid din begåvning! Gott nytt år!!

    1 januari, 2012 kl. 01:58

    • Maryam Aljaderi

      Hej Magnus,
      tusen tack för dina värmande ord! Blir verkligen glad när människor uppskattar det jag gör. Det får mig vilja mera! Gott nytt år på dig med!

      1 januari, 2012 kl. 05:25

Kommentera

