Vernissage

Berättade ju tidigare om att jag ska börja köra tryck på kläder, det börjar närma sig nu och jag fick häromdan se hur det kommer att se ut. Det kommer bli så bra, jag är supernöjd och tycker detta är så spännande! Självklart kommer jag uppdatera er så fort de finns ute att köpa.

Jag ställer förresten ut lite tavlor på Mandala Café på Odenplan, Sveavägen 138 fr om imorgon. Dom kommer hänga där ett tag och jag kommer dessutom köra ett vernissage med lite mingel torsdag den 15 december. Gå gärna förbi där redan imorgon eller kom på torsdagens vernissage. Blir en mysig aktivitet innan jul och man kanske blir sugen på att köpa en fin julklapp till sig själv eller någon annan man tycker om🙂

Jag kommer även att ställa ut ett fåtal handmålade t shirts för försäljning. Mer information om vernissaget dyker upp i dagarna, så håll utkik!

Nu ska jag fixa lite inför utställningen och måla lite på t-shirts. Det blir en lugn och skön söndag, precis som det ska vara tillsammans med min roomie och ”konst-assistent”😉

 

Kommentera

