Gårdagens match

Gud, vilken match det var igår! Massvis med människor och en riktig underhållande Måns Möller som konferencier!

Jag donerade en av mina tavlor till denna välgörenhetsinsamling för de jordbävningsdrabbade i Wan och det var riktigt kul att se hur många som köpte lotter för att vinna den. Alla intäkter går oavkortat till de drabbade och jag är stolt som kan säga att det drog in en kvarts miljon kronor! Wow, är mycket stolt över alla som bidrog till detta event.

http://tv.expressen.se/nyheter/inrikes/1.2614384/mutumba-sjong-pa-kandismatch

Matchen slutade 4-4 mellan Dalkurd FF och Tv-laget. I mina ögon är alla vinnare som närvarade.

2 svar

  1. P

    Vad gott gjort av dig att skänka en tavla. Hade gärna gått på matchen men ligger man nerbäddad med penicillin så stannar man nerbäddad.😦

    9 november, 2011 kl. 11:02

  2. Maryam Aljaderi

    Jag gör mitt bästa =) Vad tråkigt, krya på dig!

    9 november, 2011 kl. 02:15

Kommentera

