Mini-vacation.

Oj, nu var det ett tag sen jag gjorde ett inlägg här på bloggen. Jag har varit ganska upptagen med utställningar och så har jag pausat lite i målandet och varit mer sällskaplig med familj och vänner. Det har varit nödvändigt och skönt. Nu ser jag dock fram emot utställningen på PUB gallerian, som heter FoKo Art to Go. 29 andra konstnärer och jag ställer ut vår konst till försäljning mellan 27-31 oktober. Den 27 oktober är det dock gästlista som gäller. Vill du komma med på gästlistan osa senast 25/10 till vernissage@fo-ko.se så får du + 1 vän en förhandsvisning av 30 konstnärers unika verk! Det kommer bli jättekul. Jag är nyfiken och intresserad av de andra 29 konstnärernas verk. Tycker det är så himla kul att studera hur andra arbetar kreativt. Det är inspirerande!

Nu ska jag fortsätta måla ned mina flummiga visioner. Har en tavla på gång som jag tror många människor känner igen sig i. Stay tuned!

Kommentera

