Lite gott, lite blandat.

Utställningen  på KRANK i lördags gick bra. Jag gillar att komma ut till olika målgrupper eller nätverk, speciellt när jag ställer ut i klubbsammanhang.

Jag har två utställningar till i oktober månad. Nästa är redan nu på fredag. Då är det premiär för Humans Only i Kulturhuset. Jag tror det blir riktigt kul. Jag börjar kvällen med en liten utställning. Hoppas ni kan komma!

Gick igenom mitt portfolio häromdan och insåg hur roligt det var att måla tavlor i större format, som tex den här : Big Lady är 180*90cm. Det är dags att köra på fler av såna här. Eller vad tycker ni?

Nae, jag vilar lite ifrån målandet i dagarna och tar tag i det efter fredagens utställning. Nu ska jag umgås med familjen.

Senaste tillskottet, Mother Earth har jag döpt denna till.

Kommentera

