Nu i Skåne.

Har varit jättedålig på att uppdatera bloggen på sistone. Det beror på att jag varit borta i Göteborg, Malmö och imorgon bärs det av till Köpenhamn. Har hälsat på vänner och släkt och bara tagit det lungt. Planerade egentligen en liten wekeendresa utomlands efter mitt Generation7 event, men det här passade lika bra.

När jag kommer hem till Stockholm på lördag igen så är det dags att ta i nya tag. Målar nya verk inför Humans Only premiären den 14 oktober. Mer om det kan ni läsa om här: http://www.facebook.com/event.php?eid=257603124271263

Letar inspiration överallt, från foton, till texter och mina egna känslor kring människans lika värde.

Det finns några tavlor kvar från Generation7 eventet. Hojta till vid intresse!

Nya grejer kommer upp nästa vecka, då har jag kommit igång ordentligt med målandet. Har ni några önskemål om vad ni vill att jag bloggar om? Dela gärna med er!

Kommentera

