New stuff going on

Det har varit mycket fokus kring mitt Generation7 event som pågår just nu i Brunogallerian. Tavlorna finns att se fram till imorgon 19.00, passa på att ta er förbi om ni ännu inte hunnit.

Jag tänkte i detta inlägg dela med er om nya projekt jag har på gång. Kan inte avslöja allt för mycket men jag kommer att i samarbete med andra ordna en utställning för att samla in pengar till ett barnhem i Bosnien där man kan bygga upp en musikstudio för att ge ungdomarna aktiviteter att pyssla med samt att öppna deras kreativa sinne.

Den 14 oktober öppnas en ny klubb, vid namn Humans Only, i Kulturhuset. Vi vill öppna dörrarna för alla människor, verkligen alla, gay, svenne, jude, musse, bi, hetro, nunna, transa, vi hoppas att alla dessa ska representeras på ”Humans Only”. Jag själv kommer under preimärkvällen bjuda på kontroversiell konst på plats! Gå gärna med i eventet här: http://www.facebook.com/event.php?eid=257603124271263&ref=ts

Jag har i tidigare inlägg nämnt litegrann om ett samarbete jag har med fotografen Felicia Margineanu. Vi kommer att kombinera hennes foton och mina tavlor til något unikt och vackert för att sedan ordna en grym utställning kring detta.

Den 8 oktober kör jag en utställning på Slakthuset i samband med klubb. Jag kommer använda mig av grymt ljus och projiceringar på väggar.

Jag är alltid öppen för nya idéer kring samarbeten när det kommer till min konst. Tveka inte att fråga mig om ni har tankar kring att göra något ihop!

 

Kommentera

