Måndag

Har fått mycket respons kring min utställning som finns att se i brunogallerian just nu. Det har varit fantastiskt roligt! Det är många frågor som ramlat in angående försäljning av mina tavlor jag ställer ut.  Alla tavlorna är till försäljning och är man intresserad så finns alla tavlorna att se i mitt Portfolio här på bloggen. Maila mig på maryam@onelifepublishing.com så svarar jag gärna på försäljningsfrågor.

Missa inte när jag pratar live från Brunogallerian idag klockan 16.30 på Sr Metropol. Vi kommer att gå igenom varför jag gör denna utställning och prata om mig som konstnär!

Glöm heller inte att tävla på www.maryamaljaderi.com/Generation7 och vinn en tavla!

Kommentera

