@ Bruno

Idag har varit andra dagen på min utställning. Jag har försökt blogga därifrån, men min dator har hunnit dö alla gånger. Nu är jag iallafall hemma och tänkte slänga iväg ett kort inlägg om hur jag tyckte gårdagens ”premiär” gick.

Det var fantastiskt att se hur allting hamnade på rätt plats och hur fint det blev. Jag blev supernöjd. Det blev lite radiointervjuer och en massa trevligt folk dök upp och minglade på eftermiddagen. Jag är superglad att alla jag känner tog sig tid att dyka upp och dela detta med mig. Det betyder en himla mycket.

Det har också varit otroligt roligt att få träffa människor man varit lite bekant med eller som följt ens process kring detta event. Det har varit kul att få lära känna er bättre!

Eventet håller på till 15e september och det är öppet mellan 11-19.00 vardagar och 11-17.00 lördag samt 12-17.00 söndagar. Jag är där så mycket jag kan alla dagar annars hänger tavlorna på plats och man kan spontant gå förbi om man känner för det.

Passa även på att tävla där man kan vinna en tavla av mig. Gå till Bruno och följ instruktionerna här: http://maryamaljaderi.com/generation7

Kommentera

