Live från Bruno

Sitter i brunogallerian just nu där det monteras och riggas upp för fullt till mitt generation7 event imorgon. Det kommer bli så snyggt det här! Tre delar ska fixas, en pekskärm, ett ställ med musik och hörlurar och tavlorna i kubform som samtidigt ska röra på sig. Det är första gången jag ser mina egna tavlor utanför min lägenhet. Det känns lite konstigt när man ser storleken på dem, färger och motiv i denna form och i en annan miljö. Jag sitter och betraktar dem som vilken åskådare som helst. Lite skumt men samtidigt roligt.

Jag tor inte vi blir klara ikväll utan fortsätter imorgon bitti och testar så att allting fungerar innan gallerian öppnar vid 11.00. Jag har planerat, fixat och trixat så pass att jag inte riktigt känt efter hur spännande detta ska bli. Jag har inte riktigt förstått att det här är mitt event. Jag har tidigare haft utställningar och det har varit riktigt skoj varje gång, men den här är på en helt annan nivå. Jag har nu kunnat genomföra något större, en dröm, en större och klarare kombination för mitt intresse av psykologi och mitt intresse för konst. Jag har fört dialoger, diskussioner, frågat och tolkat andra människors syn på självbild i allmänhet och på individnivå. Jag har fått långa härliga meddelanden där individer har delat med sig av sina personliga historier kring vilka de är och hur de har tolkat sin livsresa. Jag förstår att man velat vara anonym och inte blotta sin historia hur som helst och jag vill passa på att tacka er för att ni delat med er till mig.

Jag finns på Brunogallerian hela dagen imorgon, glid gärna förbi, titta på konst och säg hej till mig!

Just nu:

 

 

4 svar

  1. P

    Varför ingen musik i lurarna? =(

    8 september, 2011 kl. 10:06

  2. Såvmorgon😉

    9 september, 2011 kl. 07:26

  3. Maryam Aljaderi

    Det är massa musik i lurarna!🙂

    9 september, 2011 kl. 08:36

  4. Maryam Aljaderi

    Robin, om du syftar på mig, ja, jag erkänner mig skyldig till sovmorgon😉

    9 september, 2011 kl. 08:36

Kommentera

