The event.

Snart närmar sig mitt event och det är så kul att höra hur många som vill komma på det! Om några dagar riggas allting upp och sen kör vi torsdag 8 september. Gallerian öppnar 11.00 och stänger 19.00. Det går bra att komma förbi när man vill under den tiden i en vecka. Jag ställer ut till 15e september. Har ni några frågor kring eventet, tavlorna, försäljning etc så är det bara att maila mig. Jag svarar på alla frågor jag kan. Klicka gärna på Press fliken här på bloggen längst upp till höger, om ni vill läsa om mer detaljer kring eventet.

Min stora Lady blev klar i dagarna, jag tycker om den. Den blev lite cool med alla färger.

Ett svar

  1. karolin

    gryyyymt!😀

    5 september, 2011 kl. 01:44

Kommentera

