The creating, done.

Igår avslutade jag den 12e och sista tavlan för mitt event. Det känns jäteskönt faktiskt och jag är nöjd med resultatet. Det har som jag tidigare nämnt, inte varit så enkelt att skapa 12 verk inom ett och samma område på så kort tid men jag lyckades få ihop det till slut. Det är fantastiskt kul att få höra hur många som redan vill köpa tavlorna till eventet, blir så glad att de ger människor något! Speciellt när det är något mer än bara en ”snygg tavla”, utan att de innebörds-mässigt ger personen i fråga något på ett personligt, innerligt plan. Jag känner då att jag lyckats med vad jag vill framföra. Jag är så glad att så många har följt min process till detta event och varit delaktiga med att beskriva självbilder och diskutera dessa frågor med mig. Det har varit till stor hjälp att tolka och skapa dessa konstverk.

Nu när tavlorna är färdiga koncentrerar jag mig på musiken som ska göras till eventet och hur vi ska få ihop alla moment. Det ska roteras, ljudsättas och hängas upp i tak. Det kommer bli grymt! Imorgon har jag möte med tekniker i Bruno Gallerian där vi ska prata om dessa bitar.

Bjuder på lite random bilder:

Ett svar

  1. P

    Grattis! Vad kul! Låter spännande med ljudet. Kör hårt med Christian Falk och The Weeknd så blir det bra! =)

    21 augusti, 2011 kl. 04:39

Kommentera

