Define me

Med lite hjälp av folk på min facebook fanpage kom jag fram till att orden ”Define Me” passar bäst in i det jag vill förmedla med denna tavla.

Jag älskar att prova på olika tekniker, den här gången kände jag för färger, på precis hela tavlan. Det var väldigt stimulerande att måla denna rent färgmässigt, kommer nog bli några fler såna här i framtiden.

Jag sitter just nu och svarar på lite inervjufrågor och letar lite inspiration på nätet. Har en sista tavla kvar att måla till det här eventet nu. Har gjort 11 st, måste erkänna att jag är ganska slut på idéer gällande Självbilds-temat. Man blir också ganska begränsad i sitt målande, därför är det skönt med beställningar vid sidan om, då får man göra lite annat också. Annars är det lätt hänt att man tappar motivationen och glädjen i att måla.

Har fått olika tolkningar till just denna tavla, tycker alltid det är lika kul. Vissa tolkningar har inte varit det jag tänkt på men som lika gärna skulle kunna passa in. Det är så kul och se hur människor betraktar ett och samma objekt på olika sätt. 

Nu ska jag försöka skissa lite, trevlig kväll på er.

2 svar

  1. köpare

    Hej.

    Vad säljer du tavlan för? är intresserad.

    Mvh

    20 augusti, 2011 kl. 06:22

Kommentera

