The feeling of external pressure

Tavlan handlar om hur föräldrar och samhället i stort sätter press på en om hur man ska vara/se ut/ lyckas med i livet.  Kan berätta lite mer detaljerat hur jag har tänkt med de olika symbolerna när tavlan är färdig. Nu behöver jag er hjälp; vad ska stå på skylten som ni skulle tycka passar in i temat?

7 svar

  1. P

    Hey M! Vilken tid har du vernissage den 8:e?

    18 augusti, 2011 kl. 02:07

    • Maryam Aljaderi

      Ingen speciell tid är satt. Men jag ställer ut en hel vecka. Kan man inte komma den 8e så är man välkommen vilken dag som helst framöver. Tavlorna hänger i Gallerian hela veckan =)

      19 augusti, 2011 kl. 02:29

  2. P

    Jo, det är klart, men då kan man inte snylta på gratis pommac och salta pinnar =)

    Hehe, allvarligt. Jag reser iväg i tjänsten på torsdag eftermiddag/kväll, så därför undrade jag. Jag hoppas att jag finner en tid.

    Ha en trevlig helg lady M!

    19 augusti, 2011 kl. 02:53

    • Maryam Aljaderi

      Det blir varken salta pinnar eller pommac! Den hä utställning ska bli så offentlig, publik och genompasserande som möjligt! Ja, du är mer än välkommen om du lyckas finna tid att svänga förbi =)

      19 augusti, 2011 kl. 02:57

  3. P

    Med andra ord så är det ej önskvärt med en liten grupp som hänger vid chilinötterna, ha ha ha. =)

    20 augusti, 2011 kl. 02:51

    • Maryam Aljaderi

      Chilinötter!? Where?! *Drools* :p

      20 augusti, 2011 kl. 03:19

  4. P

    =)

    20 augusti, 2011 kl. 07:46

Kommentera

