Hjälpa och stjälpa

Idag avslutade jag min 10e tavla av 12 till mitt event den 8 september i Bruno Gallerian, det känns spännande att det närmar sig slutet och det ska bli kul att få dela med sig av detta till er. Hittills har jag endast kunnat ta foton på tavlorna jag målat och det gör inte dem rättvisa för man missar fina detaljer och det är svårt att avgöra hur stora de är i verklighet, man får helt enkelt inte samma känsla. Detta kmmer dock kunna förmedlas på eventen och alla är välkomna.

Jag bjuder på ett litet videoklipp  där jag skapade mitt senaste verk. Den handlar om hur ett barn lyssnar och nöter in föräldrars intryck av olika slag och många gånger hjälper vi inte bara ett barn utan vi stjälper det också. Händerna symboliserar föräldrarna och agerar dessutom som två väggar, där den ena stöttar barnet och den andra pressar barnet. Ett barn tar till sig mycket av alla intryck runtomkring denne, därav kaninens nyfikna öron. Hoppas ni gillar den!

2 svar

  1. P

    Hey! Vad hände med The Weekend?!
    😉

    16 augusti, 2011 kl. 06:13

    • Maryam Aljaderi

      Haha, variation min vän, variation😉

      16 augusti, 2011 kl. 09:34

Kommentera

