Musiken i videoklippen

Fick en förfrågan ifall jag kunde länka upp musiken jag har i bakgrunden på de videoklipp jag målar i, och självklart kan jag göra det.

Musik: The Weeknd –  Glass Table Girls

Musik: Faded Paper Figures: ”The Persuaded

 

 Musik: Jamie Woon – Night air

 

Musik: The Weeknd – What you need

4 svar

  1. P

    Merci M, du är en pärla!🙂 Jag tyckte mycket om The Weeknd. Soundet påminner om ”Quel Bordel” – en klassisk skiva av Christian Falk.

    Ha en bra dag!

    PS. Den okända låten heter ”Glass Table Girls”.🙂

    4 augusti, 2011 kl. 09:41

    • Maryam Aljaderi

      Ja, The Weeknds album är asgrym! Tack för att du hittade namnet på låten, haha. Intressant, kanske ska lyssna på Mr Falks album! Ha det fint! =)

      5 augusti, 2011 kl. 08:25

  2. P

    Ja The Weeknds skiva är asgrym som du säger. Den gick att ladda ner på deras hemsida och jag bara njuter. Men har du INTE hört Quel Bordel? Girl are you in for a treat. Alla låtarna är underbara, men särskilt Remember, Calling You, Make It Right, Inside Your Love samt Twisted in the Wind. Falk har även släppt skivan People Say med två bra låtar: Mind Elevation samt C.C.C. (feat. Robyn).

    Fixa! Nu! Yalla yalla! =)

    5 augusti, 2011 kl. 04:07

    • Maryam Aljaderi

      Men shit, nu MÅSTE jag ladda ned det där! =) Kul att du gillade radiosändningen, haha, men vadå, jag är ingen professionell dansare😉

      5 augusti, 2011 kl. 10:47

Kommentera

