Musiken

Jag har lyckats bli sjuk, känns inte alls roligt i sommarvärmen. Det blir svårt att måla också när man mår såhär för när man målar så blir man väldigt varm då man rör mycket på armar och kropp. Jag får istället försöka skissa lite idéer till resten av tavlorna jag har kvar.

Igår träffade jag fotografen Felicia Margineanu (http://feliciamargineanu.com/) och vi har ett samarbete på gång som kommer bli sjukt grymt! Kan inte berätta så mycket mer än så just nu förrän vi har praktiskt kommit igång. Men tänk er foto och tavlor i en kombination. Kika gärna in på hennes hemsida och se vilka grymma bilder hon tar! Därefter mötte jag upp en vän för ett annat projekt som startar i höst, det handlar bl a om barnhem och utställning. Sjukt kul!

Idag ska jag träffa Kalle från Onelifepublishing, som är ett musikbolag och vi ska prodda lite musik till mitt event. Tanken är att man ska kunna lyssna på musik till varje tema som vi kommer att skapa, för att förstärka effekten av budskapet/känslan så att upplevelsen blir mer total. Jag kommer att försöka göra en låt i det stuket som jag själv lyssnar på när jag målar. Ska bli spännande detta. Jag kommer att fota och filma så man kan få ta del av hur det går till.

På fredag pratar jag i Metropol 93,8, mellan 8.00-9.00. Missa inte det!

Kommentera

