Seg-dag

Idag är en sån där seg-dag. Jag har verkligen inte orkat göra något alls förutom sitta och glo på tv. Jag har lite idéer till en ny tavla för mitt event, den är väldigt haute couture/high fashion men sänder ändå ut ett budskap kring rättvisa/orättvisa. Min mentala vision är grym, hoppas det går att få ned den på duk. Ska skissa lite senare på idén, nu ska jag försöka vakna till här.

Om ni missade när jag pratade i radio stockholm 103,3 igår så kan man lyssna på det här: http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=76&play=3316862&playtype=Sändning

Scrolla fram till 22.05 och hör mig prata om mitt event.

Ha en trevlig lördagskväll!

 

Kommentera

