Värme.

Hej på er,

inatt sticker jag iväg på lite solsemester i ett främmande rike! Är borta i några dagar och njuter av värme och vackra miljöer. Jag kommer att blogga därifrån och hoppas på en massvis med inspiration till mitt generation7 projekt. Jag kommer att försöka finna inspiration i linjer och former på byggnader och annan kulturell konst. Det har tidigare lämnat intryck på min konst när jag varit utomlands. Speciellt i en stad som Barcelona fann jag mycket gatukonst och Gaudí konst som jag fick idéer ifrån och skapade eget av. Det kommer bli så mys.

Kommentera

