Bröllopsfix

Hej på er,

bloggen har tyvärr inte fått några inlägg på några dagar och det beror på att jag befinner mig just nu i Södra Sverige och hjälper till att planera en bästa väns bröllop. Har fått en liten ”mini-semester” känns det som och det var välbehövt, har varit mycket med konsten på sistone. Dock så längtar jag tillbaks hem till Stockholm för att hålla i penseln snart igen. Måste hinna göra mycket på kort tid, och fick dessutom reda på att det kanske inte går att få med alla element till mitt generation7- event, men jag ska försöka hitta en lösning till det. Nu måste jag iväg och fixa inför bröllopet imorgon. Önskar er alla en superbra helg!

Kommentera

