Frågestund?

 

Jag är nyfiken på vad ni är nyfikna över när det kommer till min konst. Kan gälla allt ifrån var jag finner inspiration, varför jag målar de motiv jag målar, vilka färger jag stimuleras av, varför jag målar? osv. Vi kör en frågestund! Ställ så många frågor ni vill så ska jag försöka svara så gott som möjligt på dem.

6 svar

  1. T

    Hej Maryam! Jag har följt dig på facebook ett tag och varit med om din utveckling som konstnär. Så himla inspirerande att du vågat ta det här steget!!
    Min fråga är; Vad är det bästa du vet med konsten? och Vad vill har du för mål med den i framtiden?

    30 juni, 2011 kl. 03:27

  2. Afrem

    Gör du kroppsmålningar?

    30 juni, 2011 kl. 04:19

  3. Georges

    Hej, jag gillar ditt sätt att uttrycka din konst på och fånga den på tavla🙂 Mina frågor är …
    På vilket sätt kan din konst bidra till ett öppnare samhälle ? ( absolut inget negativt menat )
    Min boro är målare / tecknare och han kan få skrivkramper ibland, på vilket sätt tacklar du dem ?
    Om du skulle bli avmålad, vem hade du önskat hålla i penseln när han/hon drar den på en duk ?
    Om du plötsligt skulle vakna upp en dag färgblind (Gud Förbjude) hur hade du uttryckt din konst då?
    Jag har några till men börjar med dessa😛
    Ser framemot dina svar

    30 juni, 2011 kl. 07:30

  4. Klas-Göran N (K-G)

    Hej!

    Jag sitter här med min kompis Ali (som även påpekar i skrivande stund att han är din kompis) som precis har visat mig sina väldigt vackra konstverk.

    Måste säga att jag är mycket imponerad!
    Du till frågan då. Jag undrar om det är så att man skulle kunna beställa en tavla av dig, liksom att ge dig några riktilinjer att skapa någonting utifrån?

    Med vänliga hälsningar
    K-G (Ali Atmacas kompis ;))

    30 juni, 2011 kl. 07:56

    • Klas-Göran N (K-G)

      jag skrev fel det ska ju självklart vara dina konstverk

      30 juni, 2011 kl. 07:59

  5. T

    Varför just PC och Microsoft? Betalar de bra? Nyfiken

    30 juni, 2011 kl. 08:37

Kommentera

