Produkter

Inne på Curb Servin köpte jag med mig lite grejer. Bl a dessa sprayburkar, dom är sjukt bra och otroligt billiga om man jämför med många andra stora kedjor. Sprayfärger brukar jag sätta en grund med, man får alla gånger en jämn och fin yta.

 

Hittade även dessa akrylpennor. Gillar man att måla små detaljer är dessa helt fantastiska att arbeta med! Jag personligen tycker att det är svårt och jobbigt att arbeta på minimala detaljer med pensel, dessa pennor underlättar mycket och har en suverän täckningsförmåga.

 

Sist men inte minst, älskar dessa små burkar. Jag älskar rinnande effekter när jag målar, dessa rackare trycker man på och vips så får man rinnande linjer. Detta e snyggt när man tex målar texter där det rinner färg nedanför bokstäverna.

Kommentera

