Curb Servin

Jag får ofta frågor om vart jag brukar köpa mitt material när jag målar. Det är väldigt olika beroende på vad man behöver. Kilramar och dukar finns lite överallt, allt från Clas ohlson, Inspira och Panduro. När det kommer till färger så skulle jag rekomendera butiken Curb Servin, de har grymt bra kvalité på sina produkter och det är riktigt bra priser. Var därinne idag och handla lite smått och gott, fick dessutom bra tips och råd på hur man framkallar vissa effekter. Ska visa lite mer imorgon vad jag köpte och framöver kör jag ett inlägg där jag visar vilka effekter man får av olika produkter!

Curb servin butiken finns på Ölandsgatan 50 (T-Skanstull), 116 63 Stockholm

Eller så kan man besöka deras hemsida och se vad för roligt de erbjuder www.curbservin.se

Kommentera

