Mitt projekt

Åh, jag är så hypad över mitt projekt! Det ska bli så spännande och roligt att få skapa något annorlunda. En mental vision jag haft på länge som ska bli till verklighet. Det kryllar av ideér i mitt huvud och ni kommer få se något som jag inte gjort tidigare. Förvänta er samband mellan ljud, rörelser och gigantiska motiv i syfte att förstärka en konst med en annan. Jag må använda min pensel som mitt främsta verktyg i mitt skapande, men jag behöver min Pc, inspirationen, musiken och ensamheten för att dokumentera en mental vision.

Kan inte vänta att få dela med mig av detta till er. Stay tuned!

Vill ni se mer av mina verk kan ni besöka min fanpage på facebook www.facebook.com/MaryamAljaderiArt

Kommentera

