En vision, tusen tankar

 Tanken är att jag ska använda bloggen för att dela med mig tankar, vad som inspirerar mig och min vardag när jag målar. Förhoppningsvis finner ni det intressant och vill se hur arbetet fortskrider.

Just nu sitter jag med en sak, som känns otroligt spännande. Har gått på 1000 vernissager och anordnat flera själv. Det jag vill göra nu är att försöka skapa något som är nytt, något som fångar åskådaren och får de att tappa andan. Något som bryter mönstren med trista vernissager där det serveras snittar till ett glas vin. Min tanke är att få det mer folkligt, mer publikt och något som fler människor kan relatera till.

Följ min vision bli till verklighet.

/M

Kommentera

